Rekrytering av ny personal är en viktig del i en organisations kompetensförsörjning: det krävs rätt kompetens för att organisationen ska kunna bli framgångsrik. Rekryteringsprocessen är dessutom viktig ur marknadsföringssynpunkt då den förmedlar en bild av organisationens verksamhet och värderingar gentemot potentiella sökande. I denna kurs lärs grundläggande teoretisk kunskap ut både ifråga om rekryteringens olika delar samt hur en rekrytering ska genomföras för bästa resultat och marknadsföring.
Kursen omfattar ca 20 timmar.
Du läser kursen på egen hand i vår kursportal, när det passar dig. Där finns allt material, skärminspelade föreläsningar, filmer, bilder från föreläsningarna och övningsuppgifter. Du har tillgång till kursen i ett år, från det att du har påbörjat den.
Om du har frågor angående anmälan eller betalning når du oss enklast och snabbast genom att skicka ett mejl till support@academyonline.se
Du kan också ringa vår växel 0775-54 40 00 och lämna ett meddelande så kontaktar vi dig.
Om du har frågor om själva kursen och dess innehåll kan du maila till kursledarens mail som anges inne på kursen.
Kursavgiften är 3 500 kr inkl. moms. Betalning i förskott.
I kursavgiften ingår
Du erhåller efter genomförd kurs ett intyg om du så önskar.
Vi är lyhörda för våra studenters omdömen. Efter genomförd kurs ber vi dig svara på en kort utvärdering, som ligger sist i menyn i kursportalen.
Kursledare
Linda Aman
Mångårig erfarenhet av chefsarbete i stor internationell organisation
Masterexamen i HRM/HRD
Egenföretagare inom organsationsutveckling
© 2024